~~Bungamekar~~

By: bunga mekar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 7-Dec-2009 05:36 Email | Share | Bookmark
Salam buat semua...

 
Dengan Nama Allah Yg Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

agak lama i "menghilang" kan...tapi tak le lama mana pun...
kepada yg sudi singgah disini atas semangat menjalin ukhwah...terima kasih jua buat yg bertanya khabar..lately ni kesibukan memang terasa baik di pejabat mau pun di rumah...(masih menanti pembantu rumah yg baru... ( n resultnyer??? positive!!!)..puas sudah di nasihatkan..tapi terjadi gak...tapi bukan kat myhouse yer hubungan itu terjalin...) sampai ke lubang cacing i korek untuk meleraikan teka-teki kesudahan cerita ini...tu belum kira mymaid lari selama 2 minggu..n kemudian my1 berusaha memujuk untuk menghantar nyer pulang...dah pulang pun...sudah ler kalut masa tu dengan kesibukan i mentelaah pelajaran...ni kes nak amik periksa kredit ler ni...hua hua hua...dugaan betul...
kekedang terpikir gak...memang patut pun kalu mereka2 ini kena dera ngan majikan...bila bagi betis ndak peha...tapi sebagai hamba Allah swt yg masih waras n punya rasa tanggungjawab sesama insan n agama..tak tergamak ndak dilayan sedemikian...hmm..selesai satu babak...

kat opis ...boleh kata hari2 balik lewat...kurang2 jam 8 mlm...keje yg tak penah ada kesudahan...sampai umah dah nak kat jam 10.00 mlm..amik anak2 umah mymum,lepak2,makan2...bla bla bla..tu yg sampai umah kat 10.0 mlm..so, mana ada masa ndak bukak internet kat umah...weekend pun sibuk ngan segala mcm hal..kekadang ingat ndak tido lebih masa jer weekend..ni kes amik peluang merehatkan kepala otak ler...

baru2 ni, buat minor renovation kat umah..lebih kurang 2 weeks gak ler..(sampai kan tak balik raya haji kat Melaka) ni kes...kontraktor yg diupah..terlebih cuti raya!!! huh...sabar jer lah...

n alhamdulillah, i baru sembuh demam yg dilanda selama hampir 2minggu...buat semua kengkawan n yg sudi singgah disini..i doakan semua nyer selamat di bawah lindungan Allah swt...

p/s i akan cuba update jika punya masa yg terluang...


photo taken during " a suprise birthday party" for me & melissa..
L-R >> melissa, my bos n me


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net